Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2016 23:13 - ,,Делириум,, Лорън Оливър
Автор: believeinyou Категория: Хоби   
Прочетен: 281 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.08.2016 23:23


 image
,,Ако любовта беше болест, щеше ли да искаш да се излекуваш?
Представете си свят, в който любовта е обявена за заразна болест, а учените са открили лечение за нея. Когато станат на 18 години, всички граждани се подлагат на медицинска процедура, за да не се разболяват от делириум. Онези, които се съпротивляват, са пращани в затвора или са убивани. Резултатът – послушно, конформистко общество и държава с неограничена власт. 
Животът на 17-годишната Лена е „нормален” и планиран – тя ще завърши училище, ще се подложи на процедурата, ще влезе в колеж, ще се омъжи за мъж, който правителството е избрало за нея след щателна оценка, и ще бъде „излекувана” завинаги. Една случайна среща с момче от нейния град обаче преобръща живота й и се случва немислимото – Лена се влюбва в Алекс...,,



Толкова обичам тази книга,че дори незнам от къде да започна.Поредицата ми стана толкова любима...

Да си призная честно подходих с леко недоверие към книгата,но тя се оказа невероятна.Допадна ми това,че е историята е нещо различно.Интересно ми беше да науча на какво са способни хората от страх,защото понеже хората се страхуват са определили любовта за болест.

Авторката определено си разбира от работата.Книгата напълно си струваше безсънните нощи.Повярвайте ми, щом започнете да четете няма да можете да спрете.


          ,,Не можеш да бъдеш щастлив,освен ако не си нещастен понякога"


Трябва да ви предупредя,преди да започнете трилогията пригответе си листчета за отбелязване на цитатите,защото аз наистина съжалих,че не съм си ги отбелязала.

Това, което не ми допадна особено е корицата.Наистина вярвам,че enthusiast можеха да се постараят повече,но пък се връзва с историята донякъде,така че...

Краят е любимата ми част от първа книга.Толкова силно и брутално,не помня някога да съм плакала повече на книга.

Сега за героите:
Лена ми допадна много,защото е толкова смела и борбена,което е невероятно при положение,че цял живот й е повтаряно,че любовта е болест,която трябва да се лекува.Интересно е как въпреки това намери сили да се бори и след като загуби някого важен за нея,тя успя да продължи.
Обичам книги разказани от името на главния герой.Така успявам да вникна в историята и да почувствам ставащото.Именно това ми помогна да разбера колко силна е всъщност Лена,защото колкото и наранена,изплашена и съкрушена да беше тя се бореше.Имаше нужда от любов,но я бе страх да я получи.Тя ме докосна и успях поне за момент да застана на нейното място,в нейната история.

Алекс! Алекс е един невероятен персонаж! Хареса ми това,че въпреки,че е преживял много,той беше подкрепа и упора на Лена,винаги,когато имаше нужда. Беше толкова силен,издръжлив,смел и в същото време се държеше толкова мило с Лена и й помагаше.Той определено стана любимият ми герой.

,,Този,който скача от небето може да падне,но може и да полети!,,

Краят на трилогията не ме задоволи особено,беше някакси незавършен,което всъщност е нарочно направено от авторката,но на мен ми се искаше историята да продължи.Разбира се,във втора и трета книга ми беше малко трудно преместването от една героиня на друга и от едно място на друго,но давам на книгата 5 от 5 звезди.



                                                                                                     believeinyou
















Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: believeinyou
Категория: Хоби
Прочетен: 6148
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930